خرید بلیط هواپیما قشم
رزرو ارزان ترین بلیط چارتر استانبول
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند





دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 419
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 1
:: بازدید ماه : 34
:: بازدید سال : 150
:: بازدید کلی : 1876
خرید بلیط هواپیما قشم

قشم بزرگترین جزیره ایران که به واسطه ی جاذبه های منحصر به فردی که دارد به جزایر عجایب هفتگانه معروف است . این جزیره که در استان هرمزگان و نزدیکی تنگه هرمز قرار دارد، گردشگران بسیاری را برای خرید بلیط هواپیما قشم و سفر به این جزیره ی زیبا ترغیب می کند. قشم با تاریخچه طولانی، اماکن گردشگری و جاذبه های بسیاری را در خود جای داده است که دیدن آنها را نباید از دست بدهید. با خرید بلیط هواپیما قشم و گشت و گذار در این جزیره ی زیبا شما می توانید سفری خاص و متفاوت را تجربه نمایید.

رزرو بلیط هواپیما قشم

همراه tikban.com باشید تا جزیره قشم را بیشتر بشناسید و در خرید بلیط قشم و سفری خاص، انتخاب آگاهانه تری داشته باشید.

نقاط دیدنی قشم

با خرید بلیط قشم و سفر به این جزیره شما می توانید از جاذبه های گردشگری متفاوتی همچون جزیره هنگام که آن را با دلفین هایش می شناسند، جنگل حرا، قلعه پرتغالی ها، دره ستارگان دیدن نمایید. در کنار جاذبه های گردشگری قشم، بازدید از غار نمکدان یا نمکی که طولانی ترین غار نمکی در جهان محسوب می شود را از دست ندهید. جاذبه های گردشگری منحصر به فرد قشم، بی شک دلیل کافی برای و سفر به این جزیره زیبا برای بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی می باشد.

 

از دیگر جاذبه های گردشگری قشم، مراکز خرید این جزیره هستند که نمی توان از آنها چشم پوشی کرد. مراکز خرید قشم به خاطر قیمت بسیار مناسب کالاها، گردشگران بسیاری را به سمت خود می کشاند .محال است بلیط هواپیما قشم را بخرید و در سفر به قشم به سراغ مراکز خرید این جزیره نروید. بازار قدیم قشم، بازار ستاره، بازار فردوسی، مرکز خرید مرجان، بازارچه امام قلی خان و .. از جمله مراکز خریدی است که پس از خرید بلیط هواپیما قشم و سفر به این جزیره زیبا، حتما باید از آن ها دیدن کنید و در مغازه های کوچک و بزرگ آن، خریدی دلچسب با قیمت های مناسب را تجربه کنید.

فرودگاه قشم

فرودگاه بین المللی قشم که با نام دیگر فرودگاه بین المللی دیرستان نیز شناخته می شود و در روستایی با همین نام قرار گرفته است. این فرودگاه بین المللی سالانه مسافر و بار بسیاری را جابه جا می نماید. فرودگاه دیرستان، یکی از پنج فرودگاه اختصاصی کشور است که روزانه پرواز های داخلی و خارجی بسیاری به مقاصد مختلف دارد. شما می توانید با خرید بلیط هواپیما قشم، سفری منحصر به فرد را تجربه نمایید.

شرکت های هواپیمایی به مقصد قشم

بلیط هواپیما قشم را می توان از ایرلاین های قشم ایر، کیش ایر،ایران ایر، زاگرس، وارش، معراج، ماهان، تابان، کاسپین و .. خریداری نمود . این ایرلاین ها خدمات متنوعی را بسته به نوع کلاس پروازی، با خرید بلیط هواپیما قشم به مسافران ارائه می دهند. لازم به ذکر است که شرکت هواپیمایی قشم ایر بهترین خدمات را با خرید بلیط هواپیما قشم به مسافران مقصد قشم ارائه می کند.

مسیرهای پروازی قشم

اگر مسافر هستید و قصد دارید با خرید بلیط هواپیما قشم، به این جزیره سفر کنید لازم است بدانید که می توانید از شهرهای اصفهان، تهران، شیراز، کرمان، کرمانشاه، کیش و مشهد پرواز مستقیم و بدون توقف به جزیره قشم را تجربه نمایید. لازم به ذکر است که این پروازها به صورت دو طرفه نیز می باشند!

قیمت بلیط هواپیما قشم سیستمی و چارتری

بلیط هواپیما قشم در نوع سیستمی از طریق شرکت های هواپیمایی مربوطه و بلیط چارتر قشم از طریق سایر شرکت ها به فروش می رسد. تفاوت ایرلاین ها و نوع خدماتی که به مسافران ارائه می دهند، عامل مهمی است که باعث تغییر قیمت در بلیط هواپیما قشم می شود. اما قیمت بلیط قشم بسته به مبدا، نوع کلاس پروازی و روز پرواز متغیر می باشد! بنابراین به هنگام رزرو بلیط هواپیما قشم می بایست به ایرلاین موردنظر، کلاس پروازی بلیط هواپیما و روز پرواز دقت نمایید!

هتل های قشم

در قشم هتل های بسیاری برای اقامت شما وجود دارند. کافیست تا بلیط هواپیما قشم را خریداری نموده و سپس متناسب با بودجه ی خود یکی از هتل های قشم را برای اقامت انتخاب نمایید. اقامت در لوکس ترین هتل های قشم با نزدیکی به جاذبه های گردشگری قشم برای شما لحظاتی ماندگار را رقم می زند. اما اگر با خرید بلیط هواپیما قشم قصد ندارید مدت زمان زیادی را داخل هتل بگذرانید بهتر است با انتخاب هتل های معمولی و 3 ستاره قشم، در هزینه های خود صرفه جویی نموده و هزینه را صرف تفریحات جزیره قشم نمایید. مطمئن باشید هتل ها و اقامتگاه های بسیاری را می توانید در قشم پیدا کنید که علاوه بر امکانات مناسب، دارای قیمت مفرون به صرفه ای نیز می باشند. پس همین حالا بلیط هواپیما قشم را خریداری نموده و نگران اقامت خود در جزیره قشم نباشید!

خرید بلیط هواپیما قشم

برای خرید بلیط هواپیما قشم کافیست به سایت رزرواسیون آنلاین تیک بان مراجعه نموده و در بخش بلیط هواپیما مبدا و مقصد خود را وارد نمایید. سپس در فیلد بعدی تاریخ رفت و برگشت خود را مشخص نمایید. با کلیک بر روی جستجو، لیستی از پرواز های قشم برای شما به نمایش در می آید که می توانید بسته به بودجه و ایرلاین موردنظر خود، بلیط هواپیما قشم را خریداری نمایید.



تعداد بازدید از این مطلب: 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : tikban
تاریخ : سه شنبه 18 شهريور 1399
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
به وب سایت من خوش امدید
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید